O co tu jde.
Co je skyblock?
Jak začít?
Cobblestone generátor.
Grinder farma.
Gold farma.
Videonávody od Pandanike.
Jak vyléčit vesničana pomocí čarodějnice.
Jak se portovat do vanilly?
Kde jsou smithing template?
Portály do adventure světa.
O co tu jde.
Co u nás hráč najde?
Skyblock verze 1.20.1
Tři základní skyblock ostrovy, veliké 400x400 kostek.
Přes třicet dalších tematických ostrovů k prozkoumání a získání kořisti.
Přes osmdesát knih, s příběhem na pokračování.
Přirozený spawn potvor i zvířat, žádné spawnery.
Dynmapa včetně hranic ostrovů a jmen majitelů.
Automatické prefixy - všichni členové týmu mají podobné permise, jako majitel ostrova.
Kouzelník na spawnu, který odstraňuje z věcí kouzla - hráč tak může získat kouzelné knihy z věcí.
Obchodník na spawnu, který vykupuje veteš z mob trapky za cobble.
Dospělý admin tým s pěti lety zkušeností.
Svobodný chat bez omezení - s výjimkou vulgarit, spamu, trollingu a nevyžádané reklamy.
Upravené obchody vesničanů, které se podobají starším verzím - smaragdy u nás nejsou jen bezcenným krámem.
Automatické skácení celého stromu na jedno seknutí - S možností vypnutí kácení příkazem /treefeller off/on
Trvale odemčené obchody u vesničanů - není třeba vesničana neustále odblokovávat zbytečnými obchody.
Rozšíření inventáře pomocí příkazu /bp - díky batohu hráč unese 3x tolik věcí.
Výtahové cedulky - podstatně rychlejší způsob, než lezení po žebříku.
Spojování melounů do kostek, příkazem /blockup, meloun vytěžený pistonem vyskočí jako kostka.
Informace o vesnici příkazem /vi
Volný obchod, žádný shop, diadoly, VIP, nebo minihry.
Každý měsíc web update s novinkami, či změnami na serveru.
První připojení.
Po vložení IP adresy do Minecraftu mc.domanskyblock.fun, registraci /register heslo heslo a loginu /login heslo, se hráč ocitne na hlavním spawnu /spawn, s nějakým jídlem a knížkou Rady. Knihu otevře tak, že ji vybere a klikne pravým. Pokud hráč chce, může se pomocí portovacích budek, nebo pomocí příkazů /is warp portal, /is warp navod /is warp galerie, portovat na různá místa a podívat se, co tu máme zajímavého.
Skyblock.
Příkazem /is se hráč portuje na svůj vlastní skyblock ostrov, který bude nově vytvořen. Bude to tradiční skyblock do L se stromem. V truhle je kbelík s lávou, dva ledy, opět kniha Rady, deník a pro jistotu ještě jedna sazenice stromu. Dále se to hraje jako úplně normální skyblock. Věci z mob trap, které obvykle nemají využití, jako třeba kosti, šípy a střelný prach, se dají prodat u vetešníka na spawnu /spawn. Z kouzelných věcí se dají kouzla sundat, pomocí kouzelníka. Hráč může plnit úkoly, příkazem /c nebo /is challenges a získávat za ně odměnu. Pokud hráč chce, může sledovat příběh v denících. Příkazy k ostrovu jsou /is help, příkazy k týmu jsou /is team help
Rozšíření skyblocku.
Kromě základních tří ostrovů v Overworldu, Netheru a Endu, se může hráč příkazem /is warp portal portovat na seznam dalších tematických ostrovů a navštívit je příkazem /customteleport název_portu, nebo /ct název_portu. Ostrovy mají vždy něco unikátního, ať už biom, nebo stavbu, nebo téma, nebo deníky, nebo unikátní kořist. Hráč může do portu kdykoli chce znovu, stačí jen mít vstupné, které je u každého portu uvedeno.
Co je skyblock?
Skyblock je fanoušky vytvořený mod do hry Minecraft, který maximálně ztěžuje začátek hry a nutí hráče vymýšlet netradiční postupy, aby získal věci, které má běžný hráč téměř na dosah. Vše co se dá ke skyblocku říct, už existuje na netu, v podobě video tutoriálů a návodů všeho druhu.
Jak začít?
Hráč se ocitne na maličkém ostrůvku z 80 kusů hlíny, s jedním stromem a truhlou. Hráč se objeví (spawne) nad kostkou bedrocku, která označuje jeho home, tedy místo, kde se na ostrově objeví pokaždé. Toto home si může změnit příkazem /is sethome. V truhle jsou dva bloky ledu a vědro s lávou. Kostka ledu se promění na vodu, když ji něčím, třeba rukou, rozbijeme. Hráč porazí strom. Občas se vyjímečně stane, že ze stromu nespadne sazenice, nebo sazenice hráči spadne přes okraj ostrova. Pokud takto hráč skončí ve slepé uličce, může ostrov restartovat, příkazem /is reset a potvrdit zopakováním /is reset. Protože je skyblock značně těžký na hraní, má každý hráč právo, žádat od správce serveru (ode mě), 3x pomoc s něčím rozumným. Z okrajů ostrova se můžeme rozhlížet a naklánět se nad ně, když se pohybujeme opatrně a držíme přitom stisknutou klávesu SHIFT, díky které se sice pohybujeme pomalu, ale zato nespadneme. Hráč by měl opatrovat a chránit jako oko v hlavě svůj kbelík s lávou.
První výrobky.
Jakmile má hráč dřevo, může si vyrobit pracovní stůl (crafting table) a na něm první dřevěný krumpáč, který potřebujeme k rozjetí cobblestone generátoru.
Cobblestone generátor.
To není nic jiného, než jáma 4x1, která má na jedné straně kostku vody a na opačné kostku lávy. Ale protože voda má snahu rozlévat se na osm kostek a udělalala by nám z lávy obsidián, což by opět znamenalo skončit ve slepé uličce, prohloubíme jámu vedle vody na dvě kostky. Voda bude vtékat do této jámy a nerozleje se nám, právě naopak, pokud na ni pustíme lávu, to znamená odkopneme blok, který odděloval lávu od vody, objeví se tam kostka cobblestone. když ji vykopeme, objeví se další. A máme nekonečný zdroj kamene. Některé kostky nám vletí do lávy a shoří, s tím se nedá nic dělat. Až bude hráč mít trochu železa, může si postavit hopper a umístit ho pod cobblestone. Ztráty jsou pak téměř nulové. Protože na ostrově zpočátku hráč nemá příliš místa, může se tento generátor i zalomit, takže láva přitéká k vodě zboku. Ničemu to nevadí. Kopání si můžeme usnadnit pomocí funkce ClickLock (Start, Ovládací Panely, Myš, Zapnout funkci ClickLock). Pokud podržíme při kopání tlačítko myši, pak kopeme automaticky, dokud je v dosahu něco k vykopání. Funkci si můžeme zapínat a zase vypínat, i při spuštěném Minecraftu.
Farma na stromy.
Stačí na to pár stromů. Pomocí jablek, která padají z porážených stromů, získáme první jídlo. Jablek sice není přebytek, ale padá jich dost, nemusíme se bát vyhladovění.
Světlo a bezpečnost.
Zpočátku se nemusíme bát, že by se na ostrově objevily příšery. Tyto se sice objeví když je nízká úroveň světla, ale hráč musí být aspoň 24 kostek od nich. Proto, i když je úplná tma, dokud je ostrov malý, není jej třeba osvětlovat. Louče si můžeme vyrobit z kmenů a dřeva, které vypálíme v peci na dřevěné uhlí. Pokud nechceme, aby se nám něco spawnovalo na naší plošině, můžeme ji postavit z půlkostek, umístěných v dolní polovině běžné kostky. Ale hodí se to spíš na technické věci, nepůsobí to hezky. Pomocí půlbloků ze dřeva a kamene, rozšíříme ostrov, aby na něm bylo trochu k hnutí.
Hlína a tráva
Přitom dbáme na to, abychom nepřišli pokud možno ani o jedinou kostku hlíny, protože nám pak bude scházet. O hlínu je na skyblocku veliká nouze. Pokud chceme mít jistotu, můžeme ostrov podložit půlbloky zespoda. Pod ostrov se dostaneme pomocí proudu vody. Na ostrově musíme ponechat aspoň jednu kostku s trávou. Možnost si trávu opatřit bude, ale až zadlouho. Tráva na hlínu přeskakuje pouze z travního bloku. Pokud si vytěžíme všechny bloky s trávou, máme problém. Ale pozor, v bránách a za challenge, se dá získat OBROVSKÉ množství hlíny, takže se opravdu nemusíme bát, že by někdo měl o hlínu nouzi. Pokud si někdo vykope všechnu trávu, další travní blok najde hned v první, Zlaté bráně.
Grinder farma.
Pokud hráč staví grinder farmu, doporučuji ji postavit mimo ostrov, nebo ji oddělit zdí, aby z ní potvory nemohly proniknout na ostrov. Na serveru sice creepeři už při výbuchu neničí bloky, přesto doporučuji použít design spodní části podobný, jako mám na obrázku. Creeper hráče nesmí vidět, jinak bouchne. Ve čtyřech rozích může hráč nasát všechny spadlé itemy. Výška dopadu by měla být 22-23 bloků, raději 22, protože na 23 si před pádem můžou povyskočit a zabít se. Grinder farma bude bezpečnější, až hráč získá dost železa na hoppery, které budou itemy z pobíjených potvor odvádět do truhly automaticky.
Vodní zdroj.
Co se vody týká, hráč si může podstavit nekonečný vodní zdroj a brát vodu z něj. Je to jen jáma 2x2, (nebo klidně 1x3) do které se dva vodní bloky položí do kříže (U systému 1x3, se vodní bloky postaví proti sobě, přitom se mezi nimi nechá mezera), takže se hladina srovná a vyplní všechny bloky. Je odtud možno brát vodu, která neubývá.
Houby
Houby se dají vysadit jen při nízké úrovni světla, ale dá se to obejít. Hráč kolem sebe postaví dutinu 2x1, vevnitř zasadí houbu, zdi zase zbourá a houbu nechá vyrůst kostní moučkou. Pak jen vytěží houbu sekyrou a z některých jejích bloků spadnou malé houbičky, využitelné na lektvary a podobně.
Je to jen o nekonečném kopání cobble?
Na serveru se může hráč příkazem /c /is challenges podívat, jaké úkoly má splnit a co už má splněno. Kromě toho, jak hráč postupuje hrou, může (ale nemusí) procházet opuštěné stavby zamořené příšerami, kde nachází deníky a poklady. Tyto stavby se obnovují a hráč se tak dostane k materiálům, které se na skyblocku běžně nevyskytují.
Gold farma.
Farma na zlato, může být velmi jednoduchá. Jen dvě plošiny z půlbloků. Na jedné straně, tam kde se bude hráč schovávat, musí být půlbloky důsledně umístěny v dolní polovině celého bloku, aby se tam nemohlo nic spawnout. A hráčův úkryt musí mít nějakou střechu, taky ze stejně umístěných půlbloků. Mezi plošinami bude mezera na dva bloky a v ní sklopené trap doors. Dole pod tím pak bude šachta a pod ní dopad, kde se budou zabíjet pádem a dávat hráči loot. Jakmile jednoho pigmana hráč naštve, výsledkem bude nekonečný pigmanopád a přísun zlata a zlatých mečů.
Videonávody od Pandanike.
DomanSKYblock - Ten pravý skyblock
DomanSKYblock - Zábava na Domanu
Minecraft - Ako zapáliť Nether portál bez zapaľovača
Minecraft - Ako vyliečiť Zombie Vesničana
DomanSKYblock - Obchod
Děkuji hráči Pandanike za povedené videonávody.
Jak vyléčit vesničana pomocí čarodějnice.
Co k tomu budem potřebovat. V první řadě Witch, kterou bezpečně zavřeme do budky.
A pak zombie vesničana. Nejjednodušeji opět z mob trap.
Vesana shodíme na koleje a po střechou, abychom ho nespálili, zavezeme k witch.
Zapneme si házení potionů, v /is settings.
Oranžovou vlnou je označena poloha hráče, budky jsou ze skla, aby bylo lépe vidět dovnitř.
Mezi witch a zombíkem, budou tři kostky. Hráč si stoupne mezi ně, krmí se a snaží se přežít poison. Po chvíli witch hodí weakness, ikonka meče.
Na vesana klikneme pravým, s jedním zlatým jablkem v ruce. Pokud nebude mít weakness efekt, nepůjde to. Vesan se začne třást a po 0-20 minutách, se přemění v normal vesničana. Toho odvezeme stranou a stejným postupem vyléčíme dalšího.
Dva vyléčené vesničany odvezeme do množírny, rozházíme chleba a počkáme na úrodu.
Jak se portovat do vanilly?
Na serveru je pro hráče s prefixem designer, creator, donate, i pro členy admin týmu možnost portu do vanilla světa, který je přísně oddělen od skyblocku. Příkaz k portu do vanilly je /vanilla, pro odport ze světa je příkaz /skyspawn. Ve vanille nejsou žádné pluginy,home se ukládá pomocí postele. Obchody vesničanů a vůbec všechno, odpovídá čisté vanilla verzi 1.20.1, je to tedy trochu odlišné od skyblock serveru. Nejsou tam žádné rezidence, ochrana truhel, nic. Předpokládám, že hráči kteří na serveru něčeho dosáhli, nebudou mít potřebu se navzájem vraždit a okrádat a nebudu muset ve vanille nic takového řešit a zbytečně banovat.
Ano, prší tam.
Kde jsou smithing template?
Netherite Upgrade Smithing Template Bastion remnant - port bastion
Snout Armor Trim Smithing Template Bastion remnant - port bastion
Rib Armor Trim Smithing Template Nether fortress - port nether
Silence Armor Trim Smithing Template Ancient City - port Warden
Ward Armor Trim Smithing Template Ancient City - port Warden
Tide Armor Trim Smithing Template Ocean Monument - port Ostrov
Coast Armor Trim Smithing Template Shipwreck - port Koral
Eye Armor Trim Smithing Template Stronghold - port Mesto
Sentry Armor Trim Smithing Template Pillager Outpost - port Outpost a Mangrove
Spire Armor Trim Smithing Template End city - port Zakladna (popř. port Drak)
Vex Armor Trim Smithing Template Woodland mansion - port Mansion
Dune Armor Trim Smithing Template Desert temple - port Pisek
Wild Armor Trim Smithing Template Jungle temple - port Jungle
Wayfinder Armor Trim Smithing Template - port Vykopavky
Shaper Armor Trim Smithing Template - port Vykopavky
Host Armor Trim Smithing Template - port Vykopavky
Raiser Armor Trim Smithing Template - port Vykopavky
Portály do adventure světa.
Co to jsou ty portály? Kromě tří základních ostrovů, které má hráč jen pro sebe, jsou tu ještě další, přístupné pro všechny, kam se hráč portuje příkazy /is warp portal /cp název. Hráč je portován na místo, kde může sebrat na co šáhne, pokud zvládne pobít potvory, kterými je místo zamořeno. Aby hráč pobral více věcí, může otevřít batoh příkazem /bp /backpack. Zpět se portuje příkazy /is /spawn. Pokud má hráč prefix, může využít i příkaz /back, ale pozor, použití výtahu back ruší. Pokud má hráč nápad na portál, pokračování nebo odbočení hlavního příběhu, minipříběh který se v portu mohl odehrát, zajímavou stavbu, atd, uděluje se za něj prefix creator.
Chrám. Autoři: MacinkaCZ, Jo_Do.
Hráč se probije nebo probourá z vrcholku věže k oltáři, kde je truhla s kořistí.
V truhle jsou prostředky pro vyléčení zombie vesničana, tedy hnědá houba, trochu kolejí.
Hroby a kamenná hrobka na hřbitově, také ukrývají nějaké zajímavosti. V portu je také travní kostka.
Vesnice. Autor: Jo_Do.
Opevněná vesnice, kterou jsem kdysi postavil já osobně, při hraní singlu.
Vesničané po Prokletí světa přežívají ve své opevněné vesnici, vykopali podzemní chodby a položili koleje pro bezpečné cestování.
Stali se dopravním uzlem pro podobné okolní vesnice, obchodují, cestují a celkem se jim daří.
Jen správce nádraží je pořád nějak nespokojený.
Moonshadow_CZ po mě chtěl, abych přidal do portu soulsand na challenges a taky další kbelík s lávou, na IG farmu.
Dobrý nápad, přidám, ale kde by se tam vzala taková věc? Tak asi obchodem s někým?
Proto jsem přidal deník s minipříběhem jednoho obyvatele a docela se to osvědčilo, takže jsem pak takové deníky vymýšlel do většiny portů.
Po přechodu z 1.12.2 jsem do portu přidal pracovní stolky, do každého baráčku jeden.
Nebyl to můj původní záměr, ty baráčky byly předtím úplně prázdné.
Podzemí. Autoři: Kaykka_, Jo_Do.
Město, které se po Prokletí světa muselo vyrovnat s novou situací a uchýlit se do podzemí.
Při kopání podzemních chodeb narazili na End portál, který ke své smůle využili, na druhé straně napadli Draka a ten se jim pomstil.
Jako vzor pro port, jsem použil svoje vlastní podzemí, z dnes už mrtvého serveru kostkuj.cz. Trochu jsem to upravil, předělal, doplnil deníky s příběhem.
Chtěl jsem bludiště podzemních chodeb a sálů, ale aby to i trochu vypadalo.
Po několika letech používání už to byla nuda, takže Kaykka_ vytvořila nové podzemí, ke kterému jsem připojil nějaké svoje interiéry.
Halolko mě pak musel upozornit, že příběh je o hladomoru, takře vypadá dost podivně, když jsou v portu všude haldy jídla.
No, nemůžu myslet na všechno.
Klášter. Autor: Tým autorů, z anarchy serveru 2B2T.
Klášter, kde se scházejí uctívači kultu Draka. Žije tam i Velekněz kultu.
Dojde mezi nimi k rozepřím ohledně využití zdrojů a následně i k boji, ve kterém téměř všichni zahynou.
Jediný Pán z Hrádku prchá a opouští místo živý. Klášter poskytuje hráči všechny druhy květin, hlínu a v malém i vzácnější druhy hlíny.
Původně jsem na něj použil svou stavbu římského domu a zahrad, ale po několika letech používání už to byla nuda, takže jsem svou stavbu nahradil jinou, staženou z anarchy serveru 2b2t.
Autorů je mnoho, nebudu je všechny vypisovat, ale nechal jsem jejich podpisy přímo v portu.
Město. Autor: Jo_Do.
Královské město, které v podzemí Radnice skrývá staré tajemství, v podobě dalšího End portu.
O tento End portál projevuje nezdravý zájem Dračí sekta, která se ho snaží zničit.
A pro splnění svého cíle, se nezastaví před ničím.
Ale protože End portál se nachází přimo pod radnicí, na nejhlídanějším místě města, nebude to mít Prorok jednoduché.
Ale pokud by se hráči povedlo, získat někde vybouraný dílek End portálu, mohl by End portál znovu opravit.
Tento End portál dovede hráče na hráčský End spawn, kde si hráč přečte tajný příkaz, který funguje jen v hráčském Endu a který hráče přenese na jeho vlastní End ostrůvek.
Ze které strany se vkládá scházející dílek? Tak, jak je to na obrázku, jinak to nebude fungovat!
Port Město jsem opět osekal ze své stavební prvotiny, města Věžička. Byla to vůbec první věc, co jsem stavěl a to v creative. Mělo to být město s hradem, kostelem a radnicí. Pro potřeby serveru byla stavba silně zmenšena, aby ji server stíhal postavit.
Písek. Autoři: Kaykka_, Jo_Do.
Pevnost a vězení Inkvizice v poušti, kam Církev odváží takové, které potřebuje držet pěkně v izolaci.
Ale Dračí sekta má na jednom vězni velký zájem a rádi by ho dostali ven, proto pevnost pečlivě hlídají a snaží se zjistit, kudy dovnitř.
Původně jsem použil svou stavbu, opět z kostkuj. Stavba byla zvenku hrubá, ale u portů obvykle záleží spíš na interiérech a ty byly slušné.
On to zvenku stejně málokdo vidí.
Po nějaké době byl můj port nahrazen stavbou hráčky Kaykka_, která naopak zvenku vypadala skvěle, ale interiéry byly příliš otevřené.
Hráči se do portu obvykle nepřišli procházet, ale získávat kořist. Takže jsem spojil pěkné s užitečným a dal obě stavby dohromady.
Jedna je palácem invizice, druhá vězením. Vzhledově i účelově se na to hodí.
V podstatě je to pískovna, kam hráč přichází, pokud potřebuje hodně písku.
Hrad Autoři: Jaja54321, Jo_Do.
Hrad pána z Hrádku, ve svých sklepeních ukrývá dílek End portálu, který se dá použít k opravě End portu v portálu Město.
Tajný agent Církve se snaží Pána z Hrádku dostat před inkviziční soud a proto se nechá najmout jako komorník.
Zjistí ale, že u panstva je těžká služba. Cílem je prolézání komnat a chodeb hradu a objevování jeho tajemství.
Drak. Autor: Tangred, deník: Jo_Do.
Vanilla End i s Drakem, který se po odchodu hráče po nějaké době resetuje.
End má všechno co má End mít, včetně Ender měst a pevností, lodí, elyter, shulkerů a podobně.
Messa. Autoři: Jaja54321, Jo_Do.
V podzemí messy je úkryt nejvyššího vedení Církve, které se uchýlilo do habitatu, aby přežilo Prokletí světa.
To by jim i mohlo vyjít, kdyby mezi sebou neměli agenta Dračího kultu.
Port určený k těžbě rudého písku a terracoty.
Chrám v Bažinách. Autor: Halolko.
Indiánský chrám, na který může hráč přeskákat přes parkour po drobných ostrůvcích.
Port vysvětluje, kde se ve světě vzaly staré doly, kdo a proč je doloval.
Chrám je hlídán bossem, který má za úkol zabít každého živáčka v okolí.
Přístav. Autor: Tangred.
Jak už z názvu vyplývá, jedná se o přístav s velkou lodí.
V kapitánské kajutě na zádi, je ukryt cenný předmět, který je zároveň vstupným do dalšího portu.
Ostrov Autoři: Jo_Do a Mojang.
Ostrov, u kterého stojí podmořský monument.
Port je určen k těžbě prismarine a lamp.
Monument je chráněn podmořskými potvorami, které kouzlí mining fatique.
Chaos: Autor: Elmines.
Zrcadlově obrácená země, kde je všechno jen chaos.
Hráč musí na ostrov přeskákat po vybuchujících dělových koulích, takže by se na nich neměl příliš zdržovat.
Doly. Autor: Isil.
Původní port doly vytvořil hráč Xay_CZ, nicméně po několika letech Isil vytvořil doly nové, aby byla nějaká změna.
Uvnitř dole, trochu stranou hlavních šachet, se nachází skrytá pokladnice.
Nebe. Autorky: Pandaahero, Mischellin_OP.
Pohádkový port s parkourem mezi obláčky.
Cílem je přeskákat až do nejvyšší věže.
Po cestě jsou dva bossové, v podobě obra a princezny.
Tématem portu je pohádka O Veliké Fazoli a šplhání po fazoli do paláce v oblacích, kde žije obr, který vězní princeznu.
Dovolil jsem si přidat jeden deníček a nějaké veselé předměty.
Pokud se vám zdá, že fazole připomíná spíš pampelišku, je to tak.
Led. Autoři: Jo_Do, Kaykka_, Reppetti.
Ledový Palác Vyvolených Dračího boha.
Vyvolení jsou hibernováni v ledové jeskyni a asi nechtějí být rušeni.
Portál je určen k těžbě ledu a sněhu.
Věž jsem si vypůjčil od autora Repetti, vesnici přidala Kaykka_.
Základna. Autor: Halolko.
Vědecká Základna v Endu.
Hráč se honí za Prorokem a jedna indície ukazuje na vědeckou základnu v Endu.
Prorok tam nějaký čas byl a něco tam kutil.
Základna je samozřejmě plná endermanů, takže se nedoporučuje dívat se jim do očí.
Magma. Autoři: Halolko, Hendryx, deník: Jo_Do.
Prorokův Palác v Netheru.
Hráč se stále honí za Prorokem, podle další zmínky bydlel v Netheru v paláci obklopeném lávou.
Věnoval se i vědeckému výzkumu Netheru a používal Nether k rychlému a nepozorovanému cestování po světě.
V portu je k mání magma.
Eona. Autorka: Eona, deník: Jo_Do.
Ostrov Pána z Hrádku, který utekl z Kláštera Svatých Zahrad.
Zůstal úplně sám a nezbylo mu, než se starat o vlastní přežití, jako všichni co přežili Rozlámání Světa.
Nechce se mu, ale musí. Buduje ostrov, navštěvuje portály a zapisuje si poznámky.
Jedná se o ostrov hráčky Eona, který byl s jejím souhlasem použit jako port a doplněn mými deníky.
Čarodějnice. Autoři: Nikewray, Tangred.
Ostrov speciálně věnovaný čarodějnicím a jejich nekalým rejdům.
Pod zemí je několik spawnerů na witch.
Jungle. Autor: Halolko
Vanilla jungle chrám v bažinách. I s kusem skutečné džugle, jezerem a nějakým tím bambusem.
Jedná se o pokračování Halolkova portu Chrám v bažinách.
Po pádu své říše se indiáni snažili najít zmizelé pány, aby od nich získali další kouzelné předměty.
Ale to skončilo katastrofou a tak se snažili vyrobit si kouzla vlastní.
V chrámu uprostřed džungle, v přísném utajení, vyrobili poklad těchto kouzelných věcí.
Hrobka. Autoři: Jo_Do, Smykcool.
Po Rozlámání světa Drak zahynul a zase se zrodil z vejce v Endu.
Dračí sekta nad jeho mrtvým tělem vystavěla hrobku, chráněnou fantómy.
Hráče sem zavede honba za Prorokem, který se sem uchýlil v domnění, že tady bude mít klid.
Ale zjistí, že je tam až příliš rušno, proto narychlo zakope své listiny pod kostmi Draka a pokusí se utéct.
Hráč před hrobkou narazí na bossa.
Wooden Mansion. Autor: Tangred, Mojang.
Vanilla wooden mansion, který Mojang přidal do hry v nových verzích.
Stavebně je to hrozné, ale jako součást Minecraftu nezbývá, než se s tím smířit.
Mansion obsahuje i jednu past s tnt, pozor na to.
Zámek. Autor: Jo_Do
Královský palác v hlavním městě. V portu jsou spawn egg koně.
Na zámku se připravuje svatba, ale královský věštec právě přinesl velmi zlou věštbu, které nikdo nechce věřit.
Věštec upadne v nemilost a je vyhnán. Nikdo ovšem netuší, že věštba byla pravdivá.
Koral. Autor: Aricius, Kaykka_
Jedná se o vanilla port bez deníků, kam hráč zajde, pokud chce korály a vůbec mořské věci.
Delší čas jsme se dohadovali, jestli se správně píše korály, nebo koráli.
Já tvrdím, a mám samozřejmě jako vždy pravdu, že se jedná o kolonii živočichů, tedy se píše koráli.
Ovšem neustále se nám někdo smál, že neumíme pravopis, že to má být korály. Jako korálky od Natálky.
Celé to vyřešil Aricius, který to prostě nazval koral a bylo to.
Nether. Autor: Sweekiwi, Mojang.
Vanilla pevnost v Netheru. Původně jsme měli nový Nether jako celý svět.
Ovšem nevěděl jsem, že Mojang do nového Netheru dodal neskutečné množství netheritu, což měl být nejcennější předmět ve hře.
Místo toho si hráči z netheritu stavěli pyramidy pod beacon, bylo to skoro bezcenné.
Proto Sweetkiwi vytvořil nový port, aby netherit byl skutečně vzácný.
V portu je 17 kusů netherit scrap.
Kosmik. Autoři: Moonshadow_CZ, Jo_Do, Dominikaa, Aricius, Jaja54321.
Kosmická loď RasyX přilétá do našeho světa neutralizovat poslední hrozbu, ale narazí na problém z nečekané strany.
Už delší čas jsem chtěl udělat sci-fi port, ale nedařilo se mi sehnat kosmickou loď.
Uvažoval jsem o něco jako Borgské krychli, kam by hráč po portu padal dlouhou chodbou a každé patro by mělo jiný účel a barvu.
Nicméně nakonec jsem si dovolil odcizit jeden velmi starý ostrov, který zde byl už od začátku.
Jedná se o kopii kosmické lodi Daedalos ze seriálu Hvězdná Brána.
Kosmickou loď jsem důkladně zmenšil a okrouhal, takže je skoro k nepoznání.
Původně jsem chtěl, aby loď stála nastojato, aby byl hráč zmaten kde je nahoře a kde dole.
To se povedlo na jedničku, ale když jsem v takto otočené lodi dostal těžký simulator sickness, usoudil jsem, že raději tu loď nechám otočenou správně.
Interiéry jsme stavěli celé odznova, protože na lodi zcela scházely.
Rasa X. Autoři: Více autorů z anarchy serveru 2B2T.
Město rasy X. Hráč přichází do města rasy X a snaží se najít informace o místních obyvatelích.
Na vrcholcích věží stále zůstává nějaká kořist.
Azalka. Autor: Aricius, Mojang, deník: Jo_Do
Hráč stále hledá obyvatele města rasy X, kteří se uchýlili do podzemí jejich planety, aby unikli hrozbě.
Dům. Autor: Tangred, Nikewray.
Hráč konečně našel Proroka v jeho soukromém domě na bývalé planetě End a tam dochází ke konečnému souboji.
Aricius. Autoři: Tým autorů stavby White Haven, ze serveru 2b2t.
Hráč navštěvuje palác kouzelníka Aricia, který se před časem ztratil.
Hráč v paláci hledá kouzla a kouzelné věci, které tam kouzelník zanechal.
Hráč může najít v portu kouzelné věěci s různými zajímavými účinky.
Jako základ stavby jsem použil cizí stavbu, "White Haven," což je obrovský palác, kdysi vystavěný na anarchy serveru 2b2t.
Pro naše účely musel být silně zmenšen a upraven.
Mangrove: Autorka: Domchichi (Dominikaa).
Vanilla port určený k zisku bláta a žabiček, s jedním zapomenutým outpostem.
Warden. Autor: Miun123, Mojang.
Vanilla port s ancient city a wardenem, který je slepý a honí hráče, pokud ten dělá hluk.
Vykopávky. Autor: Jo_Do.
Ruina hradu, která ukrývá staré zasypané sklepení.
Kdo se tam asi ukrýval, kam se poděl a co zajímavého tam nechal?
Port s připomínkami na bývalé adminy a známé.
Sakura. Autoři: Jo_Do, mortifer, mamradapizzu.
Vanilla port, laděný do japonského stylu, určený k zisku třešňových stromů a hrnčířských střepů.
Ústřední stavbu jsem si vypůjčil od hráče mortifer.
Bastion. Autoři: Halolko, Jaja54321, Mojang.
Čistě vanilla port, s Nether bastiony hned čtyř druhů.
Outpost. Autoři: Isil, Jo_Do.
Obléhání hradu. Hrad je obléhán pillagery, které vede Generál.
Hrad je sevřen pásem outpostů a palisád.
Je na hráči, aby obležení hradu přerušil a obleženým pomohl.
Podle tajného deníku v komnatě hradního pána, je někde zakopán i poklad.